Udruga umirovljenika i starijih osoba regije Ludbreg zajedno sa svojim partnerima, Gradom Ludbregom, Udrugom Žene iz centra svijeta te KUD-om Anka Ošpuh ulazi u treći mjesec provedbe projekta „Živimo zajedno, starimo kvalitetno 2“. Projekt se odnosi na provedbu slobodnih aktivnosti za starije osobe i umirovljenike, sa ciljem poboljšanja kvalitete života starijih osoba, povećanja socijalnih kontakata i uključivanja starijih osoba u život zajednice kroz razvoj, planiranje i implementaciju zanimljivih aktivnosti.
Sa tim ciljem, projektni tim je za kolovoz pripremio različite aktivnosti. Provodit će se likovne radionice na kojima će starije osobe moći izražavati svoju kreativnost i izrađivati likove radove koji će kasnije biti prezentirani široj javnosti kroz organiziranu izložbu i poticat će se povećanje fizičke aktivnosti kroz organizaciju medicinske gimnastike. Posebna pozornost je pridana organizaciji aktivnosti kroz koje će starije osobe i umirovljenici moći ojačati svoje socijalne kontakte, povećati stupanj društvene integracije i aktivno sudjelovati u životu zajednice. Umirovljenici i starije osobe podsjetit će sve nas kako je nekada bilo, jer ćemo se kroz literarne radionice osvrnuti na nekadašnje običaje, prijašnji izgled grada Ludbrega i zanimljivosti iz prošlosti. Također bit će omogućeno čitanje beletristike, literarnih radova različitih autora i tematike, pjesama lokalnih književnika, pohađanje kreativnih radionica, sudjelovanje na kulturno - zabavnim programa i upoznavanje sa modernim novitetima poput tehnologije virtualne stvarnosti.
Sam projekt usmjeren je na rješavanje uočenih problema na području regije Ludbreg koji se odnose na jako nisku stopu uključenosti starijih osoba u život zajednice, visoku stopu socijalne isključenosti ali i na nedostatak želje samih umirovljenika i starijih osoba da se uključe, da budu aktivni i da ravnopravno sudjeluju. Iz tog razloga, projekti tim pokušat će direktno doprijeti do ciljane skupine na različite načine; od direktne komunikacije i razgovora, širenja informacija preko dostupnih komunikacijskih alata do klasičnih metoda informiranja – oglasne ploče, pismeno obavještavanje i promocijski materijali.