Početkom ove godine Ministarstvo gospodarstva, rada i poduzetništva pušta u rad novitet, odnosno Registar za zaštitu potrošača pod nazivom „Ne zovi“. Poznato je da se brojevi telefona, onih privatnih, odnosno „kućnih“ nalaze u Telefonskom imeniku Republike Hrvatske, popisu telefonskih brojeva koji je dostupan javnosti te iz istog razloga, Telefonski imenik postaje sredstvo posredovanja raznim prodavačima, oglašivačima te različitim drugim trgovcima koji kontaktiraju potrošače putem telefona zbog promidžbe ili prodaje.
Na meti različitih oglašivača i trgovaca našli su se umirovljenici, osobe starije životne dobi za koje se pretpostavlja da žive sami te time predstavljaju skupinu koja podliježe različitim telefonskim prijevarama. Kako bi se potrošači zaštitili Ministarstvo gospodarstva, rada i poduzetništva pušta u rad spomenuti Registar za zaštitu potrošača „Ne zovi“.
Registar je propisan Zakonom o zaštiti potrošača za čiju je provedbu nadležna tržišna inspekcija pri Ministarstvu gospodarstva, poduzetništva i obrta. Registar omogućuje zaštitu ranjivih skupina potrošača , odnosno onih koji svojim osobnim izborom ne žele i nisu u mogućnosti trgovati ili sklapati bilo kakve trgovačke ugovore telefonom ili ne žele biti uznemiravani od strane različitih oglašivača ili trgovaca.
U registar se mogu upisati svi potrošači (fizičke osobe) koji su ujedno i korisnici telefonskih usluga, što uključuje fiksni i mobilni telefon te SMS i MMS poruke. Upis ili ispis broja može tražiti samo potrošač koji je ugovorio uslugu na pojedinom telefonskom broju. Vlasnik broja treba ispravno ispuniti propisani obrazac zahtjeva i predati ga svom telekomunikacijskom operatoru. Zahtjev se može dostaviti osobno u poslovnici operatora, poštom ili elektroničkom poštom.
Svi zainteresirani se za više informacija ili pomoć oko upisa u Registar mogu javiti u prostorije Udruge umirovljenika i starijih osoba regije Ludbreg gdje mogu dobiti sve potrebne informacije te i samu pomoć kod ispunjenja potrebnog obrasca i slanja istog ovlaštenom operateru.